fredag 29 maj 2009

Tillbaka till verkligheten

Eller kanske "välkommen till verkligheten" som man kan säga så här i studenttider till alla som tar studenten. Brukar vara så, när glädjen har lagt sig för att skolan är över så blir istället ett "Jaha? Och vad fan ska jag göra nu" bra mycket påtagligare i huvudet.

För min del så är det jobbhelg som gäller, vilket inte är så speciellt motiverande. Men ja, det är nog rätt lugnt endå så fort man tagit sig till jobbet. Bara det här med att gå från ytterdörren och de långa stegen till PG som tar emot.

Jag satt i allafall och gjorde lite på bilden som jag la upp igår. Den är inte helt färdig, och det finns en rad detaljer att fixa. Men jag lägger upp resultatet här nere.


Jag börjar förövrigt sakna min lilla familj också, men de kommer förmodligen hem efter helgen. Och nu när jag jobbar så spelar det ju som ingen roll, är endå en rätt osocialprick då jag mest äter, sover och jobbar.

1 kommentar:

Korpen sa...

Din lilla familj längtar efter dig med