lördag 30 maj 2009

Bra tajming..verkligen..

Vädret alltså....jobbhelg, och det är typ hur varmt som helst. Mest störande för att det är svårt att sova i värmen. Katten ligger utfläkt på golvet och ser allmänt lidande ut, jag är ungefär lika lidande tror jag? Kommer nog vara hur varmt som helst på jobbet dock, de "jävlarna" stänger av ju ventilationen på natten...den enda chansen att få in lite sval kvälls och natts luft. Kontentan är att det ständigt är 25*C+ inne i lokalerna.

Sedan några grannar som spelat Guitar Hero på högsta volym...blev lite lagomt less när de skrek sig igenom "Livin' on a pray" för 20e gången. Om de kunde sjunga och helst kanske också byta låt lite nu och då hade det inte gjort så mycket. Nåja, vad kan man förvänta sig i brännbollyre tider? Känner mig ändå hyfsat utvilad, dock ska inte sägas att jag kommer att springa iväg till jobbet med sprittande glädje. Nåväl...bara två nätter kvar, equal 20 timmar...det ni!

Nä ni, inga fler bilder idag..ni får nog vänta tills efter helgen.

2 kommentarer:

Thomas sa...

Jag är glad att vi inte har varit hemma själv på hela dagen, och tur är väl det. Hade inte kunnat vistats inne isf, jobbiga ubervarma hus. Badrummet ert, kan du inte bädda på golvet där eller i badkaret? torde vara svalt och skönt.

Korpen sa...

bädda i Alice rum på eftermiddagen och balkongen på morgonen?

det är väl det svalaste tror jag.

(fasen att man inte har markiser, fatta vad bra de skuggar och svalkar)