tisdag 23 juni 2009

Hemma och förkyld

Åkt på någon jävla sommarförkylning, lagomt till att jag börjar jobbet på onsdag...not cool! Men jag har en dag till att krya på mig lite till, att vara borta från jobbet är ett stort "no no". Förlorar alldeles för mycket pengar på det med karrens dag och annat skit. Semester är alltså officielt över, men jag går snart på min 9 dagars ledighet igen så det känns rätt ok att jobba imorgon natt.

Alice har blivit en riktigt roliga bebbe nu, omän lite lat. Rent teoretisk så borde hon kunna krypa nu...eller hon kan nog, men gör det bara inte. Gillar mest att ligga på rygg och leka med sina leksaker. Hon har börjat få tänder också så vi har införskaffat en bitring, letade efter en sådan där vi gummiring, men tydligen har dessa evolverat till mer avancerade saker som innehåller vätska och ska kylas etc. Men Alice gillar den och ser ut som en katt man kliar bakom öronen när man kliar hennes tandkött med ringen. Ska försöka lägga upp fler bilder snarast, bara jag sitter på bärbara datorn nu och har inte kameran i närheten.

Inga kommentarer: