onsdag 19 augusti 2009

2 år


Ja, vi har varit gift i 2 år nu. Hade vår 2års dag igår. Lämnade lilla A hos farföräldrarna och spenderade lite kvalités tid tillsammans nere på stan. Åt Tapas och gick på bio.

Känns faktiskt lite så där lagomt underligt att man varit gift i två år. Förra året var M gravid så där försvann egentligen bara ett år väldigt snabbt. Nu känns det mer som jag har landat i mitt eget liv igen med familj och allt vad det nu innebär. Så här är mitt liv helt enkelt, dock kanske inte alltid så enkelt. Men dock mitt liv.

Så frågan kanske är, Still going strong?

..answer; Oh yes! ;)

4 kommentarer:

Sara sa...

Oj, redan? Känns som alldeles nyligen ni gifte er. Gratulerar!

Vad såg ni för film?

Johan sa...

ha, jo tack jag vet. Åren flyger iväg :)

Tack tack

Vi såg G.I-Joe och den var faktiskt rätt underhållande om man tog den för vad den var. Vi hade biocheckar så betalade ju egentligen inte för den :)

Wire sa...

Coolaste bröllopsfotot ever!
Hoppas på många fler år för er.

Johan sa...

Tack!