måndag 19 oktober 2009

Oktober månad

Japp, då kanske man ska återuppliva bloggen igen? Flytten är gjord och allt är på plats, själv är jag pappaledig med Alice vilket är otroligt skönt. Tittar ut genom fönstret idag och ser att det kommit ett vitt litet snötäcke, kan nog anses som årets första snö...även om den kommer att smälta bort. Min födelsedag hägrar nästa vecka, ännu ett år närmare 30..huuga. Samma helg går också en ny UFC gala som verkar intressant, men jag återkommer med fightkortet senare i veckan.

Annars så skriver jag numera recensioner och artiklar på Pulse.nu, titta gärna in och se vad jag skriver. Det är bland annat spelrecensioner och annat, min första recension ligger uppe nu och en ledare kommer senare. Det är ett kul tidsfördriv som pappaledig i allafall

Inga kommentarer: