onsdag 14 januari 2009

Ledig!

Japp, då var man ledig igen...hela 9 dagar...tills nästa fredag. Skööönt! Har varit lite pådrag på jobbet de senaste nätterna, är som lite upprört där av förståliga orsaker. Kanske börjar det vara dags att försöka röra sig därifrån? Tänkte inte bli en inventarie där...och nu har jag ju faktiskt jobbat där i 6 år (av och till).

Är lite smådåsig då jag inte sov så jätte mycket när jag kom hem, tänkte att jag borde vända dygnet rätt. Så jag plågar mig uppe just nu, men ska nog krypa till kojs efter jag skrivit detta. Alice ligger i barnvagnen här intil och har varit lite kinkig ikväll, kanske magont? Men nu sover hon gott i allafall med två strumpor på händerna. Hon har en tendens att klösa sig själv lite i ansiktet när hon rör sina små armar så det blev strumpor idag, ska klippa imorgon tänkte vi.

Idag så jobbade min pappa också sista dagen, så nu är han helttids pensionär. Tänka sig, här är man själv i början av sitt arbetsliv medan ens föräldrar är i slutet. Känns lite underligt faktiskt?


Tänkte bara posta en liten bild på Alice som avslutning


Inga kommentarer: